3. lipnja naša je škola organizirala projektni dan pod nazivom Škola s pogledom. Zašto Škola s pogledom? Kroz koji god prozor naše škole pogledamo, pogled nam se zaustavlja na nekom spomeniku kulture koji priča svoju priču.
Ovaj nas je događaj okupio u interaktivnom istraživanju i učenju o bogatoj kulturnoj baštini našeg grada. Kroz 22 različita projektna zadatka učenici i učitelji pokazali su izrazitu kreativnost i veliki angažman te smo ponovno kao škola pokazali koliku snagu imamo kad se ujedinimo oko onoga što volimo – učenja. Na projektnom danu učenici su sudjelovali u raznim aktivnostima koje su povezivale kulturnu baštinu, umjetnost i znanost. Gledajući kroz prozor, učenici su naslikali impresivne umjetničke radove. Izrađivali smo maketu Medvednice, šestinske kišobrane i lutkice sa šestinskim narodnim nošnjama. S malim astronomima izrađivali smo planete Sunčevog sustava. Osmaši su nas uveli u svijet genetike te smo mogli čuti priču o rodoslovlju Miroslava Krleže. Gledali smo videouratke sedmaša o Matošu, Zagorki i Ujeviću te smo odigrali kviz o poznavanju kajkavizama. Pripremljena je i geološka priča o stijenama, prezentacija o zvonicima crkava koje se vide sa školskih prozora, kao i izložba starih fotografija naše škole koje su pronađene u Povijesnom arhivu. Čuli smo i matematičku priču o bitcoinu, odigrali kviz o Zagrebu i ponovili geometrijska tijela i likove u arhitekturi koju vidimo s prozora. Učenici su premijerno pogledali i promotivni video škole u čijoj su izradi i sami sudjelovali. Evaluacijski upitnik projektnog dana pokazao je da je 65 posto učenika radilo ili vodilo neki od projektnih aktivnosti. 95 posto učenika izjavilo je da više voli ovakav tip nastave nego redovan u školskoj klupi. 67 posto učenika se izjasnilo da je na ovakav način naučilo više nego na redovnoj nastavi. Većina je učenika visokom ocjenom ocijenila organizaciju projekta, zanimljivost sadržaja i kvalitetu provođenja aktivnosti. A jedna od učenicima najzanimljivijih aktivnosti bila je šaljiva i šarena predstava učenika klasičnih jezika pod nazivom Olimp.
Dan je protekao u kreativnom i istraživačkom duhu potičući učenike na timski rad i kritičko razmišljanje. Završili smo u kazalištu „Mala scena“ na kratkom programu „Pljesak za kraj“ te zapljeskali učenicima i mentorima koji su se istakli na županijskim i državnim natjecanjima. Najveći pljesak dobio je Nicolas Gabriel Mandl, učenik generacije, koji je osvojio prvo mjesto na državnoj razini natjecanja iz latinskog i grčkog jezika sa stopostotnom riješenošću oba ispita.
S ponosom smo predstavili novi promotivni video škole koji možete pogledati na sljedećem linku https://youtu.be/xdDE1EWuiaY .
A sada…. Zatvorimo knjige i školska vrata, otvorimo svoja srca dugom, toplom odmoru i vidimo se ujesen u novoj školskoj pustolovini!!!
Antonija Kovačević, prof.




















