
Logoped je stručnjak osposobljen za djelovanje unutar logopedskih disciplina u okviru
prevencije, otkrivanja, dijagnosticiranja i tretmana:
- jezičnih poremećaja
- poremećaja artikulacije
- govornih poremećaja
- poremećaja glasa
- poremećaje pisanog jezika (disleksija, dizgrafija, diskalkulija)
- poremećaja tečnosti govora (mucanje, brzopletost)
- afazije i druge neurološke poremećaje jezika (dizartrija, apraksija)
- jezične terapije osoba oštećenog sluha…
Logoped ima važnu ulogu i u radu s učenicima s neurorazvojnim poremećajima – poremećaj
pozornosti s hiperaktivnošću (ADHD) i poremećajima iz spektra autizma.
U školama, logopedi djeluju kao stručni suradnici i dio su tio Stručnog tima škole zaduženi za
neposredan odgojno-obrazovni rad s učenicima.
Logopedski rad usmjeren je na učenike koji pokazuju razvojne teškoće govorno-jezične
komunikacije, a koji zbog toga imaju teškoća u savladavanju redovnog nastavnog plana i
programa i kojima je određen primjereni programu školovanja (redovni program uz
individualizirane postupke, redovni program uz prilagodbu sadržaja ili posebni program).
Kao stručni suradnici, zaduženi su za rad u Povjerenstvu za procjenu i određivanje psihofizičkog
stanja djeteta/učenika, suradnju s učiteljima, ravnateljem i roditeljima učenika.
Rade i sudjeluju na projektima škole, omogućavaju edukacije i stalna stručna usvršavanju
djelatnika škole te surađuju s vanjskim institucijama s ciljem potpore u odgojno – obrazovnom
procesu učenika.
Školski logoped je koordinator rada pomoćnika u nastavi, odgovoran za uključivanje i praćenje
rada pomoćnika u nastavi/stručnih komunikacijskih posrednika.

Logoped:
Ana Sladović, prof.logoped
Kontakt:
Radno vrijeme:
ponedjeljak – petak: 08:00 – 14:00