2018-03-04 22:12:42 MALE RADIONICE ZA VELIKO SRCE Male radionice za veliko srce Ciklus od 6 radionica usmjerenih na učenje o emocionalnim vještinama
Udruga za realitetnu terapiju u suradnji s OŠ Miroslava Krleže provela je projekt financiran od strane Grada Zagreba pod nazivom “Male radionice za veliko srce”. Projekta su provele magistra socijalne pedagogije Barbara Demović i magistra psihologije Jelena Žunić, koje su i članice Udruge te polaznice edukacije Realitetne terapije i teorije izbora. Nastavak teksta i slike vidjeti pod opširnije Ovaj projekt namijenjen je učenicima trećih razreda osnovne škole, a obuhvatio je ciklus od 6 radionica usmjerenih na učenje o emocionalnim vještinama. Radionice su provedene u 3.B razredu. Glavni cilj projekta bio je potaknuti razvitak uvjerenja i vještina vezanih za razumijevanje osnovnih emocija (sreća, tuga, straha, ljutnja, sram). Učenje o emocijama važno je za djecu od rane dobi, a posebno u vrijeme kada se djeca počinju socijalizirati sa svojim vršnjacima. Nadalje, cilj je unaprijediti vještinu prepoznavanja vlastitih emocija, te emocija drugih i tako unaprijediti njihove socio-emocionalne vještine. Emocionalno učenje uključuje procese kroz koje djeca i mladi stječu te uspješno primjenjuju znanja, ponašanja i vještine potrebne kako bi mogli bolje razumjeti i upravljati emocijama, postaviti i postići pozitivne ciljeve, pokazivati i osjećati empatiju prema drugima, osnivati i održavati pozitivne međuljudske odnose, te donositi odgovorne odluke. Emocionalne vještine direktno su povezane sa sposobnošću rješavanja zahtjevnih emocionalnih situacija kojima su djeca izložena tijekom školovanja. Kroz učenje o emocijama i usvajanjem emocionalnih vještina djeca i mladi usvajaju snažnije emocionalne i socijalne kompetencije koje pridonose vjerojatnosti za završavanjem školovanja i stjecanjem akademskog obrazovanja, ostvarivanjem uspješne karijere i značajnih međuljudskih odnosa te osnaživanjem mentalnog zdravlja i smanjenju neprihvatljivog društvenog kao i kriminalnog ponašanja (National Research Council, 2009, 2012; Durlak, Weissberg, Dymnicki, Taylor & Schellinger, 2011; Goleman, 2005; Greenberg i drugi, 2003) |
Osnovna škola Miroslava Krleže Zagreb |